sâmbătă, 8 septembrie 2007

Eu ALA care eram.....

Stiu ca ati cam uitat de mine (ma bazaez pe fatul ca si eu am cam uitat de voi) si m-am gandit sa va readuc aminte de mine..
Eu vestitul, fost, cel care era, Ionut..alias Agent....


1. In primul rand sa va spun... ca acum sunt mai liber, in ideea ca nu mai trebuie sa vb cate 2 ore pe zi la telefon... asa ca am timp de stat.. asa cum se vede.. si inca de stat degeaba
2. Sa nu va temeti, ca nu m-am schmbat, tot imi place patu, imi place intins, asa "liniuta", si tot mi-am gasit 2 colegi cu care sa fac treaba asta cat mai bine... (oricum is slabuti pe laga ce concurenti aveam cu 4 luni in urma)....

3. Tot imi place predica... n-am ce face.. si o veste buna... nu mai predic asa de lung... acum predic mai lung.. si inca o veste mai buna.. nu mai doarme cate unul la mine.. ci dorm mai multi... (dupa cum se poate vedea cu ochiul liber... vorbirea s-a lungit pana la miezul noptii)

4. Si chiar sa nu credeti v-am uitat, va arat ca mi-am ales doua persoana care sa-mi aduca aminte de voi, si cu care n-am putut sa nu pun o mica fotografie si aici.. (ramane sa va alegeti voi care si cum sunteti...)ultim. Inchei cu sincere regrete ca nu ne-om vedea acolo in 17, dar si cu pareree de bine pentru fiecare dintre noi, ca intram in acel plan mare pe care l-a avut Cel de sus, si atunci cand ne-a trimis si la ITP. Slavit sa-i fie Numele in toate pe care le facem... AMin? aaa si sa nu inchei fara o cantare.... As vrea sa zbor..;)))